Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jag saknar dig varför finns du inte kvar jag förstår inte varför du försvann du bara försvann men jag vet inte var jag kunde inte förstå för jag var bara ett barn, men snälla kom tillbaks..





vart ingen skola idag för jag mådde inte alls bra då jag vaknade, min mage var typ ut och in och jag kunde typ inte röra på mig, men jag försökte där ett tag iaf:) så idag har jag inte gjort så mycket, gjort läxa och lyssnar på musik sen tv ett tag. kenny kom också ett tag då han hade slutat, vi gjorde inte så mycke sen gick vi och mötte olivia som skulle hämta sitt smink här och kenny fortsatte in till stan för han skulle på möte:) sen efter det har jag bara ätit och förhoppningsvis så ska jag färga håret och klippa mig ikv!:) men eh, nu ska jag sitta här bara ett litet tag till sen blir det mer plugg osv skiver nog mer senare


HAHA hittade den här bilden på internet, de va gamla tider de
cheer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0