Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

i love you more for every day that goes

nu har jag äntligen kommit hem från skyldsöndag! det gick otroligt bra må ja säga, jag vet faktiskt inte om vi har kvar nånting nu. men kallt var det, efter att jag hade stått min timma där så gick jag omkring lite med jocke och victor och träffade massa kul folk:) på hemvägen så träffade jag marcus och annie och vi bytte skor och marcus var snäll att ge mig hans vantar för att jag var kall:( sen cyklade jag ikapp jocke och victor så for hem med dom och då jag kommit in och tagit av mig skorna så kunde jag knappt gå för att jag frös så in i helvete, mina fötter var knallvita sen då hedde pappa igång vattnet i badkaret så jag fick sitta där med fötterna i ett bra tag och då vart dom blåa:O:(:(:(:( men nu äre väll ok:) ihih ja har på mig jätte söta lurviga rosa sockar:$ ska bara vänta tills mamma kommer hem så vi kan ta och baka:) sen ska jag marcus och annie dela på pepparkaks deg(a) tror nåra kommer att ha ont i magen sen..men nu ska jag ta och spela lite gitarr eller nå annat kul:) ni får lite bilder också



har faktiskt fixat lite till med mitt rum, inte klar än men de händer saker iallafall:) lyset under sängen(som kenny kallar porrlyse..) har jag haft länge men de andra har kommit till nu:) inte bra kvalla men det får duga




bilder från kylan idag





sen kan ni även få en dagens outfit från igår

jacka: stadium i think
tröja: vet inte
byxor: fick av emelie
skor: annies
väska: åhlens
halsband: fick av mamma nån gång


Kommentarer
Postat av: annie

nice shoes;)

2009-11-30 @ 22:45:36
Postat av: isabell

dom gröna lyserna under sängen=ME LOVE!<3

2009-12-01 @ 19:10:12
URL: http://isabellladegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0