Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

follow me

sitter och käkar popcorn med grillkrydda och tacokryddaa + julmust he ger mums. olivia lär ju få skynda sig om hon också ska ha nånting innan jag har hunnit äta upp allt men tror inte hon hinner för hon sitter så jävla länge på toa. bra att veta ibland. men vi har iallafall varit på holken ikv. jag sprang omkring hela tiden typ för att jag hade lite mycke energi:$ sen gjorde jag elin olivia och jennifer negerbolls smet till hind och palle, men vi hade inge kaffe så hind hällde i cola ist(A)

olivia: kolla värsta slangen på taket
jag: HAHA slangen
olivia: HAHA....

haha och båda tänkte på..vad? haha ja..samma sak iaf, men de är hemliz. jag och elin hade en hel del att prata om kännde jag och vi har varit med om typ samma saker.

olivia: vart de gott?
jag: jaa
olivia: okej, det smakar tacos med grillkrydda
jag:...

haha ja, vi är roade efter holken så kom thim och hämade oss och hon  tvingade in mig i mitten, men bara bra för då fick ja mest plats(A) nog för att jag tar mest ändå=) haha ja, men nu ska jag vara social med olivia:)
HAHA okej, nu orkar jag inte mer...olivia sa en kul sak om thim och kenny hehe(A)

 


Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHA ja minns fan inge...

HAHA va hände?:$

2009-11-08 @ 14:44:11
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0