Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Everybody's talking all this stuff about me Why don't they just let me live? I don't need permission, make my own decisions That's my prerogative




shuuuuu
kom hem från stan för bara ett litet tag sen, var där med elsa en stund osv. köpte skor ett linne och en kofta:) orkar inte berätta så mycke om det, förutom att jag träffade på v¨åran lilla..ja vad ska man säga, vän kanske? från majbrasan, obehaglig person vill jag lova. iallafall så hade jag jätte brottom i morse då jag skulle cykla till skolan och det var några som cyklade framför mig och tog upp hela vägen och fort gick det inte men direkt jag kom förbi dom så var jag på skolan på nolltid, och då kom jag på att vi skulle börja 20 i och då jag kom in på skolan så kommer isabell springandes och ropar att vi var hål ist för musik. härligt härligt, sen andra lektionen var spanska men vi fick ingen lärare så hål där med och då for jag julia paulina och isabell till coop och köpte lite grejs medans stackars emma satt och hade tråkig engelska. sen kom vi tillbaka och vi hade matte, vart inte så mycke gjort på den. försökte iaf, efter det hade vi lunch, pizza(Y) och efter det hade vi gympa men glömde att vi hade det för att jag var så stressad på morgonen vilket var väldigt onödigt.. men ja, så jag satt och höll i en krita som dom skulle använda och paulina bröt av den:( men ja, sen hade vi svenska gjorde inte så mycke där. satt och lyssnade på våran lärare som lästa ur en bok i 55 min..sen slutade vi och jag for iväg till stan:) igår skrev jag ingenting vad jag minns, men om jag redan skrivit så får ni de i repris;) på skolan minns jag inte vad vi gjorde, minns bara att jag vart riktigt förbannad på slutet av dagen! sen kom jag hem och..gjorde inte så mycke sen vart jag kock, mixade ihop massa kryddor med köttfärs och kokade makaroner, vart faktiskt riktigt lyckat:D och pappa hade tagit med det till jobbet idag och skickade sms, maten du gjorde vart jättegod!:) ihih söt. men nu ska jag ta tag i städningen sen slänga ut min garderob och se vad jag ska ha kvar. resten tar jag med till olivia imorrn för hon ville kolla på dom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0