Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm






jag har inte skrivit nånting dom senaste dagarna, men i torsdags efter skolan så for jag in till stan och träffade på anja orapin joel osvosv, sen gick jag runt med anja och vi busade å en massa på fredagen så var jag med på 2 lektioner, kl halv 12 var det lunch, före ja skulle gå och äta så satt jag och pratade med emma och sinicca och bröt ihop totalt..sen gick vi och åt och det var som lugnt men sen bröt ja ihop igen och satt och grät till 2, skulle egentligen ha farit till kyrkan och kolla på nån skolgrej men jag orkade inte och julia var skitsöt och stannate med mig, tack hjärtat! men vi satt iallafall i ett litet rum och pratade om allt osv, sen kom åsa in och sa att jag skulle prata med kuratorn osv så julia föäljde även dit hon stannade till kanske halv 4 och jag satt där till halv 5..sen ringde pappa och sa att jag skulle hem och äta så jag fick lov att komma hem då. på kvällen gjorde jag inte alls nå mycke, såg lite tv och bara tog det lugnt, och idag så vaknade jag ganska sent vart kring 12 och halv 1 gick jag upp och drog mig iväg till stan nån gång före 3. gick där med mamma och försökte hitta julklappar som inte gick nå vidare. träffade även fanny jaana och carro och nåra till. sen så kom robin och bara en liten stund efter det så kom hedströms!:):):) jag vanessa och robin gick iväg till ica och dom köpte lite grejs sen gick vi tillbaka och sprang ner och såg på film, HAHA vanessa dog typ:( hon vart as rädd och jag var inte så brydd och robin satt på en stol och skrattade? sen gick vi iallafall upp och fick lov att vara barnvakt åt vilma:) vi satt och spelade nå disney spel haha:$ sen ringde jag olivia och pratade med henne i typ 2 timmar kanske och då somnade vilma och vanessa och robin började städa:S och just nu pratar jag med kenny...ska försöka fixa till nåra saker:/ men jag skriver mer senare FÖRRESTEN så har vi börjar att julpynta lite:$ eller kanske inte så mycke...men de får duga, mysigt blir det då, och pappa lånade 500 av mig idag för att han skulle på hockey sen ut så jag ska ha ränta(6)



råkar vara så att man saknar den tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0