Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

whatever it takes

shullulu, kom in för ett tag sen eller ja, kanske en timma sen och nu märker jag att mellanslagstangenten håller på att paja, den funkar inte ibland:S men ja, jag var iallafall ute och gick med pauo och sally..kanske i 40 min och blött vare, idag har jag inte gjort så mycke, fick ta någRa slag som vanligt hahaa;) men ja, engelska prov hade vi då, jag vet inte riktigt hur det gick? men bra hoppas jag iallafall och imorrn så skulle vi egentligen ha matte prov men fick det flyttat så vi har bara spanska förhör och so prov på fredag:) sovmorgon imorrn, känns bra men det är inte så länge:( sitter just nu och tjollrar på med markus:) han är söt......han är typ anti allting. haha jaja, jag har inte så mycke mer att säga, skriver mer imorgon:)



bild från nångång hos pauo:) klaga inte;)

 


Kommentarer
Postat av: is

jag klagar för att bilden är tagen hos nå cp:S men du är fan snygg!:*

2009-12-01 @ 15:35:25
Postat av: Anonym

HAHA fan klockren is!!!

2009-12-04 @ 17:09:02
URL: http://jenniferolivia.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0