Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

DAGENS FAIL

nu äre ju såhär att det regnar en aning ute så det har hunnit att bli lite halkigt, sen väl inne på min gata så cyklade jag och försökte hålla mig borta från alla vattenpölar sen kommer det en bil och möter mig då tänkte jag ba åh fan nu kommer ja inte hinna svänga upp på kanten och då jag gjorde det så ramlade jag med cykeln:(:(:(:(:( och då såg ju såklart paulina det hemmifrån sig och asgarvade och bah HAHAHAH FAIL LINNEA hur högt som helst:(:( han som körde förbi mig just då måste ju ha skratta hur mycke som helst:O sen gick jag in och gick ner till marcus rum där jag är just nu, satt mig i datastolen och sen ramlade jag med hela stolen:O hahaha otursdag typ...men ja, på hkn gjorde vi pepparkaks deg, bella failade på den första ( vi skulle göra 2) och sen då vi gjorde en annan så gjorde hon rätt men då vart den äcklig? HEHE jaja, vi såg ice age på engelskan hahah ja dog typ:$ alla satt och skratta hur mycke som helst, blir att se klart den imorgon kanske:) men nu ska jag ta och göra nånting, borde egentligen göra massa läxa, och kollade just på pauos blogg och insåg hur kort jag egentligen är:O jag har alltid vetat att jag varit kort, MEN SÅDÄR KORT? ja ser ut som en pygme på bilden typ:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0