Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

By the way You Left Without Saying Goodbye To Me Now That You're Gone Away All I Can Think About Is You And Me



nu sitter ja här trött som fan och pratar med kenny. ska snart duscha sen sova dirr orkar inte vara vaken och känner att jag måste sova ut för en gångs skull. jag skulle gå upp och göra läxa för nån timma sen så la mig i sängen med den och kollade på en av sakerna men somnade och då jag vaknade så orkade jag inte röra mig. känns drygt att fara till skolan imorrn, blir nog inte att vara med på första lektionen och sen vet jag inte vad som händeR? tror det är spanska sen lunch eller nånting, jobbig dag iaf. efter skolan vet jag inte, kanske hem och plugga eller träffa nån? åh jag orkar inte skriva, håller på att somna(U) ni får en bild från nångång, vackert..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0