Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

you had your own choice, but you blew it

idag var det match i bure, vi vann med 4-1 igen:D:D:D
ni är bäst tjejer!! ja iaf så vaknade jag typ vid 4 av att joel ringde
haha vart inte alls glad för ja var så trött så jag orkade inte svara,
men då ringde han typ 3 ggr till:( sen så vaknade jag vid 12,
då  frågade mamma när jag hade matchen då trodde jag att den
var kl 1 så jag fick panik vill ja lova! fast sen då kollade jag på laget
då var det bara samling kl 1:$ så jag hann iaf. som ni redan vet så
gick de bra. och ikv så vill jag göra nå kul, men ingen aning om vad jag
ska göra. får väl se om nån vill hitta på nå=) nu ska jag gå och duscha
innan mamma och pappa kommer hem och blir sura för att jag inte
har gjort det hehe. men ring om ni vill hitta på nå eller nå==)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0