Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

you can't see me, not even in your dreams

skolan idag var väl inte allt för tråkig.

eller jo det var den, vi skulle städa skolgården med våra fadderbarn :(

inte mys.. jag och mina två små fadderbarn ´hittade typ avklippt hår:O:O:O:O:O
det var as långt svart, fifan säger ja bara. aja, sen har vi typ inte gjort så mycke
tro ja, jag minns typ inge:$ på gympan så skulle vi springa, men de vart inte
så mycke spring för min julia emma och isabells del, men i slutet gick
det jävla fort, det känndes typ inte som att benen rörde i marken, dom bara
sprang:$ sen gick vi tillbaka till skolan. och där satt jag paulina och fanny
och pratade en stund. då jag kom hem så gjorde ja mffinssmet men det vart
inte gott så marcus åt upp det ist ehehhe. och nu borde jag egentligen göra
läxa, kommer inte klara provet på fredag känner jag. sen idag så fick jag höra
att vi har eng prov på torsdag, DÖDEN! kommer också att gå jävla dåligt.
+ att prov suger balle!!!!!!!!! ååååh:( jag orkar inte med de HEEHHE ska fråga
om jag får skita i de:$ nej jag skojade bara,bättre att få det överstökat.
OCH FÖRESTEN, maten på skolan idag var faktiskt riktigt gott:D
för en gångs skull så åt typ alla. aaaajaaaaaaa nu ska jag roa mig själv
med en sån där dagens saaaaaaaaaak, eller lista kanske man säger
men palla bry:D




Dagens humör: typ trött men pepp HEEH:D
Dagens borde: läxaläxaläxaaaa
Dagens frisyr: svans
Dagens smink: kom och kollalala
Dagens klädsel: tränings
Dagens planer: träning
Dagens vill ha: tuggummi:(:(:(:( miss it
Dagens längtan: ehm...sängen:$ hehe ne vet inte, tvn ikv kanske
Dagens fundering: kattsvans i soppan
Dagens beroende: musik ofc
Dagens personer: mig själv, nemen dom på skolan
Dagens roliga: mycke, men typ fredagsmys?:$
Dagens låt: Atreyu - falling down
Dagens bild: en stående sovande(?) jag i ett fönster:O (typ gammal bild btw)


Kommentarer
Postat av: fannyP.

minbild minblid minblid minbild:]!<3<3<

2009-05-26 @ 20:20:53
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0