Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

touch it

hejsi, typ bra dag.
vi slutade 12.40 och hade typ bara 2 vanliga lektioner sen såg vi bara på film.
efter vi slutat så for jag paulina julia emma isabell och fanny på stan och köpte
glass. sen for vi typ igen :$ och nu har jag inte gjort så mycke sen jag kom hem.
ikv så var det tänkt att jag skulle till urs men har inga pengar och mamma tyckte
att det var onödigt att fara. så ist ska jag te travet och tråka sönder, hoppas att nån
kul är där iaf. har inget annat för mig och pallar inte vara hemma själv.
imorgon så vet jag inte vad jag ska göra på dagen, men på kvällen hoppas jag att
elin kommer. ska bli kul isf.ska lägga in en dagens grej sen kommer det lite
bilder som jag sa att jag skulle lägga in igår.


Dagens humör: happy face 
Dagens borde: snart fara
Dagens frisyr:  fluff typ höhö
Dagens smink: nå grejs brunkräm och mascara tro ja :$
Dagens klädsel: gråa korta tights svart linne vit/röd dandig tröja
Dagens planer: travet
Dagens vill ha: pengar och LOV
Dagens längtan: MÅNDAG!!
Dagens fundering: typ...måndag? :$
Dagens beroende: ingee
Dagens personer: julia emma paulina isabell & fanny
Dagens roliga:  dom där uppe ofc
Dagens låt: pain
Dagens bild:(gårdagens bilder*)

hinner inte lägga in nu, ska fara men lägger in då jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0