Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sunshine

varmt som FAN idag! jag gick upp vid halv 1, gjorde mat sen så gick jag ut.
la mig och solade, sen kom marcus ut så jag spelade kort med han ett tag. sen la sig båda och solade. och det värsta är att jag inte ens vart brun:( eller de kanske inte syns direkt:$ men lite brun hoppas jag att jag vart. igår så hann jag inte att skriva om dagen, men det var iaf först skola, hade provet och det gick väl bra tror jag. känndes så iallafall=) då vi slutade så for jag paulina och emma på stan, där köpte jag två linnen ett vitt och ett grönt och jeans tights, tsm vart det 400 kr som jag fick av mamma. såg hampus me sina kompisar och lollo. jag reagerade inte först på att det var hon, så jag hann inte att säga hej:$ men sen var det ju bara att fara hem och börja göra sig klar sen sjungande som ni redan vet=) men nu ska jag duscha. och eftersom jag inte har datorn där ute så finns det inga nya bilder osv här. så ni får en på mig och paulina från förra året.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0