Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

max hamburgare på svenska

nu kommer bildeeeeeerna=)
eller jag ska berätta lite om vad jag gjort nu sen sist jag bloggade,
alltså i morse. som sagt så skulle jag ju till paulina och då jag kom dit var
även julia där som jag inte visste hähä :$ iaf, vi for till stan
köpte glass på ica, och då julia skulle få sin glass så tappade hon först
bägaren elr vad det nu heter, i golvet så den gick sönder. sen då hon som
jobbade skulle he glass i den så sprutade det glass överallt. så då jag och
emma skulle få våra glassar så tog vi skydd bakom nå grejer som stod där :$
sen så satt vi ute, och det var en tjej och turkar som glodde på oss de enda jag
tänkte var typ WTFo::o:o för ja e typ rädd för dom:]aja, sen gick vi in på ica
och var typ där länge, sen så stängde jag och paulina in julia och emma i telefon
kioskarna som är vid torget. hah ja, det kanske inte låter så kul men de var de=)
sen cyklade dom ifrån mig:( så  jag var tvungen att gå själv ända te bron:O
haha ne, de var inte så långt. sen for vi ner till älven och gick/cyklade på den där
vägen nedan för mig å paulina, sen gick vi upp och pratade lite sen gick jag hem.
och nu har dennis hämtat mamma och pappa för en stund sen så nu sitter
jag och marcus här nere och väntar på att vi ska orka köra te krysset.
men nu kommer bilderna!

  
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0