Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Lose Yourself

sjukt jävla kul på valborgs!
jävligt lyckad kväll vill ja lova.
vi var ju först på majbrasan gjorde upp våran egna lilla brasa.
sen kom det en gubbe och bah, får jag låna eran brasa?
höhö sen satt han där jääääääääääätte länge.
sen var det en äcklig gubbe som glodde på oss, typ förvridet
ansikte osvoovsovos. mys.... jag julia emma och fanny stod på
en brygga på kyrkholmen medans paulina och isabell gick nånstans.
och då vi stod där så var även andreas där med sina kompisar,
men andreas gick upp från bryggan och då kastade hans kompis
en smällare mot oss som landade på emmas sko!?!? så vi fick
panik och skulle upp från bryggan, då puttade emma mig så att jag höll på
att fara ner i älven :$ sen började vi springa och då kastade dom massa
smällare efter oss.. haha fan vad vi skrattade. vi satt på båten som är på
kyrkholmen och körde funny bunny (stavningen) jag lyckades att få in 4 marshmallows
i munnen, men sen gick det inte mer :$ och sen kom det nå killar i 16 17 års åldern kanske?
och bah, äre här festen är? är det ni som är festen? vart har ni drogerna sosvosovoosvosvosv
och en av killarna skulle gå i båten och halkade, då kan jag lova att fanny FLÖG ur båten!
hahah asså ååh vad jag hade kul, hoppas att dom andra hade det med.
sen på kvällen vid 11 kvart över, nån ggn så for vi hem till mig och bara satt och prata,
kollade på nå bilder jag ritade då jag gick fritids osv, riktigt fina bilder ;)
och igår så for jag först till min moster eftersom att hon fyllde år.
sen for jag till chris för att han bodde så nära och var där en stund.
sen for jag och mamma och handlade, jag sprang ner på ica och köpte
ben and jerrys half baked, vi åt massor, men sen kom vi på att marcus också skulle ha:(
jag och mamma såg på nån film, den hette typ after the sunset, den var ganska bra.
och idag så har jag varit med emma på stan, jag köpte ny bekini och en tröja från gina.
gick och åt på max, och då vi hade ätit upp våra pommes så sa emma, asså vi skulle ha
tagit en stor ist... jag: mja typ.. emma: vi går och köper en liten till :$
fast det vart inge av, vi tog ballonger där ifrån efter ett tag så ville inte emma ha kvar sin så jag tog den.
men då ville inte jag ha kvar den för att dom var ivägen hela tiden, så då ville jessica och jennifer ha dom.
och de fick dom:) såg även massa kul folk på stan osv. och nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer..

Dagens humör: glaaad
Dagens borde: inge ja kmr på?
Dagens frisyr:  vanlig
Dagens smink: mascara osv
Dagens klädsel: idag) korta jeans linne skinnjacka, nu) korta jeans gina tröja
Dagens planer: ingen aning
Dagens vill ha: pengar
Dagens längtan: sommarsommarsommar
Dagens fundering: inge
Dagens beroende: vet int 
Dagens personer: emmmA
Dagens roliga: stan
Dagens låt: Let Me Go, Lose Yourself och många fler
Dagens bild: kan inte lägga in, men en bild på emma iaf :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0