Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

look into my eyes

tjenna, idag var vi på sörböle. träffade klassen osv, jag tycker alltid att det är lika pinsamt med upprop.. jag vet typ inte varför men de är de, kanske för att man skulle råka göra bort sig eller nå. just nu så sitter jag iaf och lyssnar på musik och smsar med hampus, måste erkänna att han är extremt snabb på att svara:$ haha aja, träning ikv på sörvalla.
fick typ panik först då jag såg att vi hade träning där för jag hade ingen jävla aning om vart det var. men då var det bara vid skolan ungefär.

idag på skolan, efter lunch om man ska vara exakt så fick jag ett litet utbrott innom mig.
jag vart så jävla arg. men det tar ni nån annan ggn. orkar inte skriva de här. men nu ska jag ta och göra läääääääääääxa. tycker fortfarande inte om boken, men jag har som inget val för jag hinner inte att börja på en ny och både läsa ut den och skriva om den, kmr ja säkert inte nu heller men. OKEJ NU FICK JAG VERKLIGEN PANIK, fanny skrev nyss visst skulle vi komma 20 över fyra? jag bah ja, och den är 2 JÄVLA MINUTJÄVLAR ÖVER:o MÅSTE SKYYYYYYYYYYYYYYYYNDA. skriver sen


You are gone - not for good but for now
Gone for now feels a lot like gone for good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0