Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

let go

nu har jag inte skrive på en vändans lång tid.
har typ glömt min blogg.
jag kan iallafall berätta om vad jag har gjort dom dagarna.

fredag: skola som vanligt, tråååk tro ja? minns inte vad vi gjorde :$
iaf på gympan så var jag emma lydia och jaana lärare, gick typ dåligt
tyckte vi iaf, men fick väl ganska bra kommentarer av våran lärare.
sen på kvällen for ja te chris. såg film osv men de vart int å se så mycke men.
for hem vid 11 och då minns jag inte vad jag gjorde.

lördag: var med emma och paulina, minns typ inte vad vi gjorde då heller
men de var kul som vanligt :)
sen då dom for så gjorde ja nå, tro ja såg nån film på kvällen.

söndag: var på norrvalla och va bollkalle, KALLT som fan..
det regnade å massa skit, inte alls kul. sen efter det gjorde ja int så mycke tro ja.

måndag: skola, dryyyyyygt.. och på kvällen hade vi träning, sprang vid typ älven och upp
mot campus osv, int så värst kul men de funka iaf. sen gjorde vi en jätte kul grej :$
man skulle stå rygg mot rygg me nån sen skulle man kroka armarna och göra nå.
haha nog bara dom som gjorde de som fatta men de va kul iaf.

tisdag: skola, hade fotboll på gympan sen hade vi träning och träningsmatch mot killarna.
det vart 0-0, jag stod i mål och trodde att jag skulle släppa in massa mål, men de gick bra.

idag: skola, fixade ställningen te avslutningen och ja står längst bak som vanligt.
bredvid jesper och petter å de måste jag komma ihåg :$
men nu ska jag plugga jävel sen kommer paulina emma julia och isabell så vi ska fara
te söder! :) kommer att bli kuuuuul, puss nu. OCH FÖRESTEN, GRATTIS TE MIG! har namnsdag :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0