Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kom änglar

blev inte att fara te kåge idag, men elin kanske kommer te stan ikväll ist.
vi ska no vara hos chris me han och kanske danne isf.
och ja ska tvinga dom att gå te NH, vet inte om jag lyckas med det men.
idag har jag då inte gjort nå alls. och just nu så sitter jag och har jävla tråkigt.
vet inte vad jag ska göra, eller jo..borde städa men det orkar jag inte:$


Dagens humör: glad än så länge
Dagens borde: städa
Dagens frisyr: morgonfrilla:$ 
Dagens smink: inget än
Dagens klädsel: stor tshirt
Dagens planer: kvällens planer*
Dagens vill ha: cola
Dagens längtan: kväll
Dagens fundering: ingenting alls faktiskt
Dagens beroende: tuggummi elr hure nu stavas:$
Dagens personer: mamma
Dagens roliga: mamma då hon trodde att hon var hur kul som helst
Dagens låt: face down och no way out
Dagens bild: bilder*
haha jadu...fråga inte vad som händer på bilden<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0