Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'm broken deep inside

gör en snabbis nu, kom hem för typ en halvtimma sen från sjungande. var där på disco, de vanliga roliga folket som hade det. det var kul, men haha..i början hade vi tråkigt så vi gick till ica och var nyttiga!! köpte jordgubbar och satt oss på en kulle:$ sen då vi kom tebak så försökte jag att övertala john att han skulle ge mig en cola, men inte fan lyckades jag med det inte:( men som sagt så var det kul, vet inte riktigt vad jag ska berätta om det. men just nu så är jag jätte hungrig så jag ska gå upp och se om det finns nått att äta. och i morgon blir det nog att fara till kåge och va me nå kul där=)
men nu ska jag gåå och äta sen sova tror ja. bomba me sms btw, har typ 2000 te i morgon..

I miss the time when you where here
Now I'm lost in darkest fear
and my end is getting near

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0