Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

i think i dreamed you into life

igår var det ju tränings match mot kaif, och vi vann med 3-2.
det var förjävligt varmt att spela i, men de funkade iaf.
idag så har vi haft tårtbakar tävling, och vem som vann vet jag icke:$
och då vi slutade så fick vi veta klasserna:D jag är rätt så nöjd
faktiskt, det är bara några få jag inte känner men annar så är det
nema problema eller vad man nu säger:].. då jag kom hem så
hade JAG post!! typ kul att de kom te mig:$ men det minde kul var det
som fanns i brevet..alltså kort på mig från skolfotot, vart inte nöjd....
efter jag kollat det så gick jag ut och solade i mer än en timma,
så jag hoppas att jag blir lite brun iaf annars blir jag ledsen:(

ikväll så är det löpträning, men jag ska inte vara med för att jag mår
så förjävligt dåligt sen vi åt tårta. hähä ja.. ingen aning om vad jag ska
skriva. imorgon så blir det iaf HK för mig och emma för att vi valde det på
elevensval. hoppas att det blir kuuul. och såg på lappen att vi började 8.30
och slutade 12.30. men jag vet inte om jag ska ha med mig nå för jag glömde
lappen på skolan. det jag iaf vet att jag ska ha med mig är cykelhjälm:O:(:(
för att vi ska cykla te tjärn på onsdag. men jag överlever.

Dagens humör: glad...tro ja:$
Dagens borde: vet inte
Dagens frisyr: hähä fråga inte 
Dagens smink: mascara ossssv
Dagens klädsel: mjukisbyxor och tshirt
Dagens planer: mat och läxa:(
Dagens vill ha: pengarararar
Dagens längtan: sommarlov ffs!!!!!
Dagens fundering: inget typ
Dagens beroende: ingenting alls
Dagens personer: alla på skolan
Dagens roliga: tårtis typ
Dagens låt: olika
Dagens bild: det sjukt fula fotot ja fick!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0