Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I know what I should do, but I just can't walk away

det känns lite meningslöst att ha kvar bloggen eftersom att det är
typ ingen som kollar på den osv, men ja hoppas att  de är nå som
börjar lära här iaf :)
idag var de ju skola, vi såg lite av oliver twist på morgonen sen
hade vi matte sen film sen slöjd, och efter slöjden så slutade vi.
jag håller på med en ring på slöjden, den ser sjukt ful ut.
men ska försöka fixa den sen. kvart över 4 har ja träning på a-torp
sen kl halv 7 så har jag utv.samtal hoppas att de kmr gå någolunda
bra iaf. sen vet jag inte vad jag ska göra, men nu ska jag iaf gå ut och
ta kort elr nå kanske lägger in bilder sen.

 nobody is perfect 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0