Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

face down

en snabbis nu, hk idag med.
vart inte att fara te tjärn, och haha...ja, jag och emma har kommit
försent varje lektion:$ typ duktiga, det stod på lappen "samling utanför
slöjden" och eftersom vi trodde att vi skulle te tjärn så väntade vi ute.
sen så gick vi in, stack fram huvuderna för att tvär kolla och då hörde vi
"emma och linnea kom hit!" och då gick vi dit, läraren bah " ja vi har efterlyst er!"
typ helt seriös ja bah, oops:$ aja, just nu så sitter jag och lyssnar på musik
och är veldigt depp. har två val, vet inte vilket jag ska välja.. känner mig otroligt
sårad av *dig just nu. och jag hoppas att du ändrar på det. annars ändrar jag på allt.

känner mig ganska så trött nu så jag tror att ja ska gå och sova snart :$
imorgon är det match i bureå, myggvalla. hoppas det går bra.
och kvällens match vann vi med 4-1 mot bergsbyn som ja kanske sa,
minns inte hehe. som sagt, hoppas att det går bra imorgon med.
på kvällen ska jag grilla och barata det lungt tror ja.
och sen blir det äntligen fredag, vilket innebär kåge från dagen till nån ggn på
kvällen tro ja, sen ska jag troligast ta bussen till stan och gå till chris.
elin kanske ska med då också, men jag vet inte säkert. det kommer iaf bli super:)
saknar båda två rätt så mycke, och jag känner att jag måste ta mig te bure också
och vara med lina. de va sjukt länge sen, förra åre nån ggn.
men nu ska jag göra mig klar för att försöka sova, hoppas att *du hör av dig..
men ja vet int om du gör de, aja sovgott alla småskitar:*



Do you feel like a man
When you push her around?
Do you feel better now
As she falls to the ground?
Well I'll tell you, my friend
One day, this world's going to end
As your lies crumble down
A new life she has found

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0