Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Don't give me a second chance It’ll be the same

igår var jag med paulina hela dagen typ, tog massa kort på vårat
secret place. vart jätte bra bilder, kommer att lägga in några av dom
här sen då jag har lagt in bilderna på datorn. vi gick typ omkring länge
sen köpte vi glass osv, sen fick vi lov att gå hem för att vi hade träning.
gick inte allt för bra för mig, gick inte att springa med dom andra,
så jag och paulina gick tillbaka till skolan. sen for jag paulina fanny och
emma till paulina för att jag och fanny skulle testa storkelar till match klädera.
vi satt utanför henne och pratade en stund, sen gick jag hem UTAN SKOR.
men var tvungen att ta på mig dom igen för att jag märkte att det var jord osv
på vägen och jag hade vita sockar:$ då jag kom hem så minns jag inte vad
jag gjorde? eller jo.. jag gjorde mig klar sen gick jag till paulina igen för att
vara med hon julia och fanny. vi cyklade te coop och köpte glass (andra ggn den dagen)
och en jävligt god dricka! sen cyklade vi till en lekpark och hängde där, hehe risigt..
och där gjorde vi en grej som bara vi vet om. finns på film!:$
vi var där en stund, det var förjävligt mycke mygg där så jag trodde att jag skulle dö:O
så jag satt och dödade dom med flaskan. då vi inte orkade vara där mer så ringde vi
te isabell för att hon skulle göra en sak. sen cyklade vi till fanny och drack mormors saft!
mums vill ja lova! och föresten, hade inte sett på tv eller suttit vid datorn fören vi kom te fanny
så jag hade varit duktig då, tycker ja iaf. for därifrån nån ggn vid 11 tro ja? cyklade paulina hem
till henne, sen for ja hem. och idag så var jag med julia och paulina, gick och tog kort (igen)
bra bilder nu med, men det sög att det var  så mulet:( haha jag och julia skulle hoppa på en brygga
men det kändes verkligen som att man skulle hoppa ner i älven. sen gick vi på stan och tjollrade.
efter det så gick vi hem till mig och gjorde inte så mycke. och nu sitter jag är med mitt finfina humör..
nae, skoja.. det är inte alls på topp just nu men jag får vänja mig med det. tror jag ska se fortsättningen
av bad boys 2 eftersom att jag inte han att se det klart, igår natt tror ja de blir?

Dagens humör: redan sagt
Dagens borde: hämta saft elr obooooooy:$
Dagens frisyr:  fult höhö
Dagens smink: de vanliga
Dagens klädsel: har haft på mig mycke idag
Dagens planer: typ, Dagens borde?
Dagens vill ha: pengar och en vovve
Dagens längtan: om 2 veckor och SOMMARLOV
Dagens fundering: A OK
Dagens beroende: a ok
Dagens personer: paulina och julia
Dagens roliga:  ^
Dagens låt: i didn't mean to make you mine
Dagens bild: dom vi tog idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0