Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

a ok

för det första sluta klaga så jävla mycke.
för det andra så tycker jag att ni kan hålla käft eftersom ni inte ens
vet hur jag eller mina kompisar är som person.
jag blir så jävla förbannad! det enda man får höra från eran sida är
" åh fyfan, jag fattar inte hur ni har kompisar!? du är så jävla ful din hora.
JÄVLA FJORTIS JÄVEL, så ful du är. lär dig sminka dig."


om jag säger såhär, vi är inte perfekta. men ni ska fan inte gå och tro
att ni är det, för fan heller. ni är verkligen inte det, ingen är det okej?
och jag tycker vekrligen att ni ska sluta upp med ert jävla klagande och
att sprida en jävla massa rykten! fyfan säger jag bara, att *du ens kan göra
så mot din egen så kallade vän? just nu så känner jag då fan att jag inte
vill träffa dig på ett bra jävla tag!! att ni ens orkar? har ni hört hur ni låter förfan?

ni kan skratta gur jävla mycke ni vill åt mig, klaga hur mycke ni vill.
jag överlever. men håll bara käften om mina kompisar okej!!?
fuck ya! jag orkar inte med er och era jävla tjat.

och erat stora jävla fel är att ni snackar så jävla mycke om personer om
hur dåliga dom är hur dumma dom är att dom är horor och allt gud vet fan vad!
men ni känner inte ens personen? enligt mig så kan ni hålla käften som ni redan
vet att jag tycker, och dra härifrån? bort från mig och mina vänner, vi vill inte höra
erat jävla tjaj längre. ni skrattar säkert jävligt mycket om det ni säger te oss.
men fan heller att ni skulle göra det om vi sa sådär te er? det finns ett jävla ord
dom heter känslor!! och det har ALLA, ni är inte ensamma om att känna saker.
ni är inte ensamma om att säga saker heller, jag vet att jag säger jävligt
mycke ja me. men det är inte för att jag tycker om det på nåt sätt!
det är för att man blir så jävla kränkt av det ni säger! så dra bara och låt oss vara!

Kommentarer
Postat av: bea

Jätte fin blogg:)

2009-05-05 @ 16:10:56
URL: http://wouq.blogg.se/
Postat av: towe

fin blogg!

kolla gärna in min:

http://ttowie.blogg.se

och säg vad du tycker..

vad tycker du om mina "sommarbilder" i det senaste inlägget?

får du sommarkänslor?:)

2009-05-05 @ 16:11:14
URL: http://ttowie.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Bli medlem här GRATIS och börja samla poäng!

http://www.freestreet.se/?r=4062

Poängen växlar du sedan in och får presentkort att handla för i massavis av olika butiker och på olika sidor på nätet! =)

Exempel: H&M, JC, Kicks, Åhlen's, Siba, Stadium, Nelly.com, cdon.com osv, osv.

Lycka till!

Kram

2009-05-05 @ 16:13:05
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0