Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

TRÅK FAN PÅ LÖRDAG KVÄLL, GÖR MIG SÄLLSKAP?!?

ja ni ser ju rubrik grejen, jag har fan inte gjort nå alls ikv?
och det suger häst balle kan jag lova. jag skrev ju

"men nu ska jag ätaaaaaaah! popcorn? hihihiihihih" och jag hade rätt...
det vart popcorn till frukost/lunch för att vi typ inte hade nå annat hemma,
elr vi hade nudlar men det kändes drygt att göra, så idag har jag ätit popcorn
och maxmat? HEHEHEHEHE NYTTIG LINNEA SHALALALA!!!!!!!
nu orkar ja inge mer okeeeeeeeeeeeeeeeej nån måste seriöst komma och vara med mig
annars vet jag inte vad jag gör, igår var hela familjen hemma och det fanns absolut inget att göra
och nu är de bara jag och marcus så ni kanske fattar vad jag vill komma fram till
att det bara är vi hemma då finns det ännu mindre att göra,
och han sitter och spelar icy tower, som jag också gjort
dom senaste TIMMARNA, FANFANFANAFNFANFNA säger jag bara, jag kommer typ att bli
en av gubbarna i icy tower för att jag spelar så mycke. lalallalalalallalalalalalalalalalala
SERRI KOM NU? NÅN? OKI? JAG DÖR? OKIIIIIIIIIIIIIIIII? rädda mig från denna jävliga lördag?
aja nu ska jag springa upp och se om de finns nå att äta å dricka, kommer inte på nå annat att göra.
men ni kan ju gärna ringaaaaaaaaa och vara sociala, OKI?

 


har lyssnat på den här låten hela kvällen tsm med dom andra 60 låtarna jag lyssnat på.
HEHEHEHEHEEH fan va kul ja har asså shalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0