Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tjockis här

som ja sa så var vi på dallas, sen gick vi in på ica.
haha då emma stod i kön för att betala då trodde hon att
fanny var bakom henne så då sa hon: fanny, varför köper du så mycke
potatismos? 
men då var det typ en gammal gubbe.
pinsamt emma:D ja iaf, nu har jag ätit en halv pizza, helt själv.
det as mycke för min del.. och nu sitter jag och äter choklad:$
vanessa frågade nyss om jag kunde komma till sjungande och det vill jag
verkligen men jag tar mig inte dit:( jag vill inte bara sitta här själv hela jävla kvällen? :O
det är inte alls kul att vara själv och tråka på en fredag, det var ju egenteligen tänkt att
vi skulle sova hos fanny men hon började bråka med hennes pappa så han sa att vi inte
fick komma.. aja de får vi ta nån annan ggn! men helt serriöst, om de är nån som ser det
här i dit, så ring elr smsa om ni vill hitta på nått! och bara en sista sak innan jag slänger in
en låt. jag och fanny skulle fara och hämta pengar på vintergatan(?) och dom andra for
till dallas, och jag åkte på fannys cykel, och då vi skulle fortsätta till dallas vart det lite
ostabilt, så fanny cyklade in i en soptunna... ja ni hörde rätt.. i en jävla soptunna.
med mig på där bak:( aja allt för mig, nu ska ni få höra en jätte bra låt, enligt mig iaf.
och lyssna på texten, jag börjar bara tänka på massa saker.. men den är bra endå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0