Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

1 mars

chee, har inte riktigt varit sugen på att skriva dom senaste dagarna.
i fredags var det iallafall skola och de spårade haha, jag fick typ damp på
marie av vissa anledningar, som gäller maten.
och på rasten gick de lite för långt, jag och julia "busade" och det slutade
med att vi bet varandra, som ni kanske märker så är vi fullt normala.
på lördagen vaknade jag av att gulle paulina ringde och sa att jag skulle
med henne och julia på stan för att dom skulle vara med anton och nils.
så jag gjorde mig klar och gick ner till paulina, då jag komme sa paulina att
jag var sen men endå satt hon och julia  20 minuter till vid datorn.
då dom var klara där gick vi in till stan sprang runt lite innan anton och nils komme.
vi var med dom till typ halv 4 för att dom skulle med bussen.
sen gick jag en bit med julia, hon skulle gå över bron för att hennes pappa väntade där
med bilen, sen gick jag själv resten av vägen, paulina ringde då jag var vid stallet så jag
pratade med henne och jag kan lova att min hand var en isbit efter det.
på kvällen gjorde ja väll inte så mycke, såg på melodifestivalen med familjen sen såg jag
wallander med mamma och efter det vart det nog datorn resten av kvällen, låg och smsade
med elin och chris till typ kl 2 sen somnade jag. vankade vid 10 och såg att elin hade skickat
ett sms vid typ halv 7? fattar inte varför hon var uppe så tidigt men(A)
och jag är numera mäster kocken linnea!! och elin är min kockvän.
vi ska dessutom ta över hela värden och vi ska börja med kåge, så akta er för snart kommer vi :$








jah nu har ni fått lite bilder, men mer kommer det haha.
det här är kläder ja vill ha men som jag aldrig kommer att köpa för
att det är för dyrt för min del.
500kr    500kr  500kr
400kr  400kr
så alltså om jag skulle köpa dethär blir det 2300?
haha dream on linnea this is never gonna happen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

matvarket fanny nummer ett :}!

2009-03-01 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0