Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

HEJ OKI?

lite pinsamt kanske?
jag sitter här vid datorn, som ni märker hehe.
sen plötsligt öppnades "ytterdörren" här nere elr vad man ska säga.
typ snätt bakom mig. och vem kommer in? jo HAMPUS PAPPA.
och säger, MEN TJENA! och ja överdrev, han sa bara hej..
sen gjorde han nå och gick igen.
OCH NYSS RINGDE HAN?????????????
ja våga typ int prata med han, han bah ja hej de är nicke ja som var här nys blablbllab
ja bah, eh hej ja blablblabllba sen bad han mig och kolla nå jävla nummer och jag fattade
ingenting, så jag gick in till marcus rum, då vart de ju ännu mer pinsamt för att han var me sara:(
och nu har jag jätte ont i huvet och är yr, så det känns som att jag ska svimma.
ikv ska jag in till stan med *brudarna som paulina säger.
hehehe vi ska typ ätttttaaaaaaaaaaaa sen ska vi den långa vägen hem till paulina,
sen mig, sen fanny.. mina ben kommer att kännas som spagetti.
men nu ska jag göra mig klar, puuuuuuuuuuuuuussss på muuun, okii?
ring om de är nåå(mp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0