Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

HEHEHEHEHE SPÖKEN GILLAR MIG

jag kissade typ på mig igår för att ja var rädd:((:(:(:(:(:(
HEHE okej, ne men jag var jävla rädd iaf. det spökar fan här:(
jag och marcus hade gått up nån ggn vid kl 12 igår kväll för att möta sarah.
det var bara vi hemma så han låste dörren efter vi gick.
sen gick vi ner då vi komme tillbaka, jag gick och satte mig här.
sen gick det kanske en halv sekund så var jag tillbaka breve sarah och marcus igen.
jag: marcus har du bytt v-bild på min msn!?!
marcus: nej, har du bytt gubbe i icy tower?..
då man startar icy tower så har man ju samma gubbe som man hade då man stängde det
före. så då var det alltså nån, eller nått som hade bytt min v-bild och bytt gubbe i spelet.
HUR KUL VAR DET? sen då vi gick förbi skolan så berättade marcus att det spökade i ett hus breve
skolan, och att det var en lite kille som hade dött där inne på övervåningen, och jag har fan vare där inne
och tror ni chris gjorde nå bättre av saken då? NAE, då berättade han att det var en gubbe som hade
hängt sig i johns källare före dom flyttade in, så nu tänker jag typ aldrig mer följa dom dit:(
sen gick jag och la mig vid 3 nån ggn, och vaknade vid 11!?!?!?!?!
och jag vart då fan inte glad då mamma komme in i mitt rum, för det första så öppnade hon parsiennerna
(stavningen?) så det vart jätte ljust i mitt rum, sen började hon prata med mig så jag vart hungrig!!!!
så då kunde jag inte somna om heller, så jag satt på hög musik och bara låg typ död i sängen,
men det knasiga var att jag inte var trött men jag orkade då inte gjöra nåt.
så jag gick upp då mamma och pappa farit. men då ringde mamma bah, blabalbalbalal vi ska bort kl 2
blablalbllalaballa så ja kommer säkert vara borta hela dagen:(:(:(
men nu måste jag gå och göra mig klar, puss på mun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0