Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hahaha okei?

jag har as tråkigt så  jag kommer att slänga in lite saker på bloggen nu och då.
har inget annat för mig haha, iallafall så var de nån som komme in till oss nyss?
ingen aning om vem de är, elr jo nu marcus smsade;)

Dagens humör: depp
Dagens borde: gå upp
Dagens frisyr: utsläppt och fixat me lite grejer
Dagens smink: mascara osv
Dagens klädsel: Team byxor och grårandig tshirt
Dagens planer: typ inge
Dagens vill ha: dunno
Dagens längtan: fara till kåge
Dagens fundering: jahaja
Dagens beroende: inget än så länge
Dagens personer: ingen
Dagens roliga: jag och elin ska ta över värden :$
Dagens låt: Taylor Swift - Change
Dagens bild:
< knas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0