Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

DH @ 10 mars

i lördags var jag med elin, först var vi på stan och tjollrade på.
vi gick typ på samma ställen mer än 10 ggr.
sen gick vi hem till mig, typ satt vid datorn sen åt vi, åsså komme vanessa.
så då hon hade kommit och vi ätit klart så gick vi in till stan, alltså till DH.
det var as kul, vi gick omkring där inne och gjorde inte så mycke,
sen gick vi till ica och köpte godis, jag skulle köpa åt vanessa också
så allt  vart typ 50 kr för både dricka och godis, så nu är ja pank hehe :$
sen gick vi med elin till bussen stod och väntade på den, sen komme
kenny och robin :S vi hade pratat med kenny i telen före och
jag sa att han skulle gå te dh men de gjorde han inte.
sen då hon hade farit gick jag och vanessa tillbaka till dh.
där var vi med elsa och massa folk, jag vanessa och elsa gick till
max och åt, sen gick vi tillbaka och efter det fick inte jag och vanessa
gå ut nå mer för vi hade dagspass så vi var egenteligen tvugna att fara
kl 10 men vi var där till 11 nån ggn, sen gick jag och vanessa tillbaka till max
sen skulle vi gå hem till mig, då trodde jag att det var frazze som körde förbi
oss så vi ringde och frågade om det var han för att vi hade tänkt att lifta men då
var han i kåge, så vi var tvugna att gå hem iallafall.
det var typ läskigt att gå, det var alldeles dimmigt, sen började vi prata om massa
skumma saker. hehe ja hittade en ölburk som jag skulle sparka på och det visade
sig att den var full, så jag började lukta öl, typ smart?
sen komme dennis och hemtade vanessa nån ggn efter 12.
så efter det gjorde jag inte mycke alls.
på söndagen låg jag och marcus i soffan från kl 1 till 4
och såg nått om feta barn, de känndes ju bra att ligga och dega medans
dom på tvn försökte gå ner i vikt, och man var då fan inte sugen på att
äta medans man såg det heller. på kvällen var det träning, gick väll bra
förutom min stora bail, jag typ flög genom hela gympasalen :(
men annars funka de. igår var de skola, vi skulle skriva lite på morgonen
och jag ritade en zebra, men alla tyckte att det såg ut som en ful katt
tack för den, mobbare(L) efter skolan gick jag in till stan och köpte en
tröja för 400 på intersport tror ja de va, den är as skön.
men ja får inte ha den fören jag har gjort klart min jävla läxa.
det är alltså att läsa ut en bok, skriva om den, engelska text och glosor
och matte, jag hinner typ inte så mycke på samma ggn :$
och på kvällen var det att fara till hockeyn, var där med emma och paulina.
hampus och lopin var där, så jag hade hoppats på att träffa dom, men lopin
såg jag aldrig och hampus skickade sms bah, men ja är i stan nu.
hur gla vart jag då? inte glad alls hehe.
vi träffade anton och var med han på slutet, och han försökte få mig till att ge han
kondomen ja fick av elsa, men inte de inte, den är min ;)
han skulle ha den till en speciell person men de skit ja i.
och jag börjar bli lite irriterad, jag har alltid ont i huvet nu för tin.
ja vet inte varför, men så äre, och det är så jävla jobbigt.
och nu har jag typ börjat få ont i öronen för att jag inte har haft mössa eller nå :S
inte heller så kul, men nu ska jag bara slänga in en *dagens grej och en låt.
sen ska jag försöka läsa klart boken, jag läser Älskar, älskar inte.
den är faktiskt rätt så bra, ja trodde inte att den skulle va det men den är ganska sp kul att läsa
så om nån orkar så kan ni ju ta och läsa den:)



"Jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag glömmer dig.
Jag älskar att hata dig och jag saknar att glömma dig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0