Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

6 mars

nu har ja inte orkat skriva dom senaste dagarna, igen.
jag måste börja skriva mer, men ja vette vad ja ska skriva om ibland.
ni kan ju tipsa mig om vad ja ska skriva om.
då julia och emma sovde hos mig så vaknade jag typ 3 ggr och vart rädd alla gångerna.

första ggn var av att julia stod mitt framför mig och hade sjukt mycke näsblod och

visste inte vad hon skulle göra, sen andra ggn var av att hon satt och åt godisklubba

just framför mitt ansikte, sen tredje ggn var de av att julia typ satt och pratade för

sig själv för att väcka mig och emma? hon vart typ sur för att hon vaknade vid 8 och jag

och emma vid typ 11 :$

efter det såg vi film osv de var typ nån rymd film, minns inte vad den hette.
kvällen innan så såg vi the dark night, och julia fattade inget så hon
satt med snuffis och pratade med han hela tiden ;S
haha söt julia, sen typ vid 11 gick vi till mig, och jag skulle slänga mig i en
snöhög, som tydligen inte var en snöhög utan det var en buske, så jag gick
en pinne rakt in i ryggen/revbenen och sen komme julia och hoppade på mig
det gjorde ju som inte saken bättre, så då vi komme till mig kollade jag om de
hade blive nå då hade jag ett rött märke, som typ vart ett osynligt blåmärke,
jag har iallafall jätte ont där :(
igår var jag med paulina julia och isabell, vi var först hos paulina
sen hos mig, de spåra lite som vanligt.
och idag var jag med paulina julia isabell och emma, vi vart stanvandrare.
det var jätte kul, förutom då vi vart jagade av cpt ja vart as rädd för han..
vi gick till emma efter vi varit på stan, och fikade där för att vi är fattiga!
ni måste höra en sak jag och emma as garvade åt, men jag fattar inte vad som var
kul med det egenteligen..
jag: snuffis fikar också
emma: är han där? (och pekar bakom sig)
jag: ja om ni inte har nått mer djur med svans
jag och emma: HAHAHAHAHHAAHH
dom andra: eehm??
ja iallafall så myste jag med snuffis hela tiden typ, och han älskar mig<3





 kyss & smek <


Kommentarer
Postat av: GJ

haha du sa att du tog några bilder, de va typ alla där uppe ju :] <3

2009-03-07 @ 09:57:47
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0