Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

29 mars

igår mellan 20.30 och 21.30 så var det ganska så mörkt hemma hos oss
efter som det var earth hour. vi tände massa ljus och kollade på tv.
ganska så mysigt faktiskt. först såg jag robinson sen såg jag en film
som hette keeping mum, tror jag. den var ganska så bra. jag la mig typ halv 3
jag var inte trött men jag fick aldrig ett sms av *den personen så jag orkade inte hålla
ögonen öppna, jag skcikade sms vid 2 nån ggn och fick svar typ halv 6?
aja idag vet jag inte vad jag ska göra, får försöka hitta på nått kul.
ikv är de träning, men jag har fortfarande inte kollar upp knäet igen, så jag får inte träna.
elr jag gör ju som jag vill med träningen just nu, men jag vill inte få mer ont och göra det värre.
men jag får se vad dom säger om det då vi kollar, och jag hoppas att jag kan fortsätta spela.
men vi får väl se hur det blir. jag är nästan rädd för att kolla det, elr för det dom ska säga om det.
men ja hoppas på det bästa iaf :)  nu ska jag se om det finns nått att göra, orkar inte sitta vid
datorn då ja inte har nån att prata me, ja slänger in en låt också jag lyssnar på den hela tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0