Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

28 mars

jag ska berätta lite om dom senaste dagarna då jag inte har skrive nå.
i torsdags var de skola som vanligt, dagen bestod typ av slöjd sen hade
vi typ bara eng förhör sen sprang typ alla runt överallt, jag paulina julia emma
isabell och fanny satt inne i tysta och pratade, och ja... med våran humor och våra
hjärnor så...ja ni kanske fattar att de spåra lite. men det var sjukt kul kan ja lova!
efter skolan gick vi till isabell och gjorde väl inte så mycke, btw så gillar paulina och julia
min rumpa och julia låg med huvet på min mage och haha ja, utan att jag mäste nått så sa
hon bah aaaaaah det låter i din mage, jag bah ehm okej? haha ja sen började jag gråta
för att ja skratta så jävla mycke, sen gick jag och paulina å emma hem, och då
jag gick in till mig och paulina fortsatte ner mot sig så sa hon, asså linnea du ser ut som en kines!!
jag, HAHA tack... hon, jamen, du har ju en svart rand vid ögat typ (det hade alltså runnit mascara då
jag grät) men det var typ snyggt HEHE hejdå bajs. jag, eh ja okej, hejdå. gullpaulina.
fredag, vi var lediga så jag gick upp vid typ halv 11, och redan då så började jag göra mig klar för kvällen.
men jag kände typ endå att jag hade för lite tid:S dom flesta vet ju att jag tar jävligt lång tid på mig att göra
mig klar.. vid 20 i 6 ungefär gick jag till paulina, julia var redan där sen kom isabell och sen gick vi och mötte
emma och gick in till stan, vi tog bussen till kåge och stod utanför kg skolan i 30 minuter innan vi komme oss in.
frågade tilda om hon kunde släppa in oss men icke sa nicke:( var typ kul, lite folk men de funka.
vart lite knas på slutet men... dom hade en tävling om vem som kunde ha mest marshmallows i munnen.
och jag vart jätte äcklad av de, jag kan ju bara säga att om jag skulle ha varit med skulle jag ha spytt typ direkt.
komme hem vid typ halv 12, satte mig vid datorn sen såg jag nån film. sen gick ja och la mig nån ggn efter 1.
vaknade av att mamma komme in i mitt rum som vanligt, började klaga för att jag hade tagit hennes hår spray.
jag har ju en egen, men hon trodde tydligen att den var slut så jag fick en ny så nu har jag två st=)
men dom kommer att ta slut direkt paulina kommer :* sen for mamma och pappa bort så jag satte mig i sängen
och lyssnade på musik och vart så inne i den så jag började sjunga, men sen komme jag på att marcus och sarah
var hemma så då vart jag tyst, sen fick ja lov att slänga mig ur sängen för att paulina ringde, så jag satt på världens
jävla oskönaste stol i typ 30 minuter sen sa paulina att jag skulle vara klar på en halv timma för att vi skulle gå te
stan, och då hade jag inte tagit på mig kläder ätit sminka mig eller fixa håre, så då vart de å strässa och kom
en kvart försent:$ haha jag skulle åka på paulinas cykel, men vi ramlade:( så vi gick in te stan ist.
var där till nångång. minns inte när ja komme hem, eeeeeehm ja. och nu har ja inte gjort nå alls sen ja komme hem.
men nu ska ja iaf upp gå och se på tv, har inge annat för mig. ring gärna och prata lite.
försten i torsdags så komme nadja så vi grattade henne för att hon fyllde 16 i onsdags!=)))

Dagens humör: ehm typ gla
Dagens borde: se tv?
Dagens frisyr: vanlig
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: jeans linne och kofta
Dagens planer: tv
Dagens vill ha: godis cola och sommar
Dagens längtan: inte te skolan iaf
Dagens fundering: inget som ja minns
Dagens beroende: "MER hallon passionsfrukt"
Dagens personer: paulina julia och isabell
Dagens roliga: allt töööp
Dagens låt: Frankee - Fuck you right back
Dagens bild: orkar inte lägga in nån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0