Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

24 mars

de ägde igår på vb kan ja lova:D
hahaha det går fan inte att beskriva hur kul de var.
då vi satt inne i stugan var det en kille som ramlade av stolen och vi skratta så jävla mkt:D
sen haha... paulina skulle visa en sak och tog på sig glasögonen och tappade taget
om dom så hon fick dom rakt i ögonen, då skrattade vi ännu mer, sen började hon gråta!!
Paulina: LINNEA, dina ögon är jätte röda, dom kommer att börja gråta snart!!!!!!
sen i liften, jag: asså fanny, jag känner inte mina tår...
fanny: nae jag känner inte heller dina tår! hahah..
i slutet ramlade vi i liften hela tiden, jag släppte liften och hoppade på fannys
då ramlade hon rakt fram, hahaha asså ååååååååh.. nu orkar ja inte skriva mer om den kvällen
för då skulle mitt inlägg bli jätte långt:$ idag på gympan så pratade vi typ bara och skrev lite grejs.
och då kände jag hur det började vibbrera i min ficka, då var det nån som ringde med dolt nr
då sa ja de till julia då vi komme tillbaka till klassrummet då var de nån som hade ringt henne också
då kollade paulina då var de nån som hade ringt henne 6 ggr:S HAHA btw, jesper sa att jag skulle fara
på edda kl 6 ikv för att dom hade match då, men han sa det inte riktigt så, istellet sa han:
LINNEA 6 PÅ EDDA!! jag bah. HAHAHAHAHHAHA VA? typ dukti;)

paulina hade glömt sina nycklar så hon gick hem till mig, då vi satt och fikade vände sig båda
mot hallen, och bah aaah det ser ut som att det står en lång kille där!!! och de läskiga var att
båda såg de:O sen skulle vi gå ner till datorn, men det slutade med att båda sprang upp och skrek:$
sen gick vi ner igen, och julia berättade att de var nån ggn så ringde det mitt i natten och då dom svarade
var det bara nån som skrek:O sen sa fanny bah, ja det ringde till oss en gång då svarade jag men
då hörde man bara andetag:( asså FAN vas läskigt!!!!!!! sen ringde det i hem telen men ja våga int
svara så paulina fick svara ist:$ aja nu ska jag gå upp och göra nudlar, sen nån ggn före 6 ska vi te
edda:D puss & kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0