Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

21 marssssssss

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ?!?!??!?!
just nu så sover jag typ.. jag är jätte trött.
jag låg i sängen nu på mogonen åsså ringde det på dörren,
men vem det nu än var så vart den dissad för jag orkade inte
gå upp och öppna:$ gjorde typ samma sak förra lördagen också.
det ringer fan alltid på dörren på lördag morgon?
och vem de nu än är så tror dom ju typ på att man orkar öppna
typ kl 9 på morgonen? eller är de bara jag som sover för länge?
men nu borda jag faktiskt gå uuuuuupppp för den aaaaaaaaaaas
långa trappen och äta.. visst låter det jobbigt? tycker jag iaf..

finns typ inge annat att göra HEEHEHEH:$


Bläddra i din inkorg,blunda,tryckner "neråt-knappen",räkna till 3 och skriv vad som står.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
> HAHA ÅH DU SKA GÖRA DE:O kan du bara lämna oss
ifred?:]

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
>  HAHA JA DET KAN BEHÖVAS ;)

3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
> Va :O jag svär. nästa gång jag är hos dom ska jag springa in i johns
rum och kolla under sängen :O de enda wille har är att han inte har nånting där..
men om du kollar i hans tavla.. då hittar du kondomer ;)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
> du är kåt i mig<3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
> komsi(a)<3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
> men du äre<3<3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
> cykla:)?<3

8. Vad vill du höra mest av allt?
> men varför skulle hon bry sig?<3<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
> haha nu vet jag=]<3

10. Din romantiska replik?
> jag lovar dej de<3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
> typ inte<3

12. Vad skulle du vilja säga är det bästa du vet?
> he miss you<3

men nu ska jag ätaaaaaaah! popcorn? hihihiihihih
ÄT MEJ!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0