Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

18 mars

ja hej där.
börjar få tillbaka min huvevärk, och om jag väl har det så försvinner den aldrig.
och är typ förkyld å massa skit. jävla vår, eller ja... jag vill ju ha våren
men ja blir alltid förkyld då:( idag har ja typ inte alls vare pigg.
men jag la min endå ganska så tidigt igår(?) aja, skolan börjar
typ bli lite roligare, har inte så jätte många seriösa lektioner,
vi satt vid datorn då vi hade familjen, och efter det skulle vi också
göra det men då fanns det ingen dator och jag hade ingen ork att vara
kvar i datasalen så jag gick tillbaka till klassrummet. där satt jag och julia på
fönster kanten och solade, men då komme en lärare och dampade,
men vi brydde oss int så mycke, så vi satt typ i klassrummet i 40 minuter
typ och bara chillade, sen komme våran lärare bah, ja ni får fortsätta
och chilla, skulle bara se vad ni gjorde sen pratade vi lite med han sen gick
han igen. sen satte sig dom flesta i fönstrerna, det var as skönt och bara sitta
i solen, ja blir glad av att vara i sol, inga mörka tider och tänker nästan bara på
bra saker då. det känns ganska så bra nu efter allt som har hänt.
jag har kvar saknaden men inte sorgen.
sen var de lunch, vi satt inne hela rasten i maten och tjollrade.
då vart typ marie sur(A) ehm, sen minns jag inte vad vi gjorde..
dåligt minne linnea:( sista lektionen skulle vi iaf göra kompasser
jag jobbade med emma, och det funkade faktiskt:D
vi vart typ överlyckliga, men först gjorde emma fel, då skulle jag visa
att jag gjorde rätt men då gjorde jag också fel:(
sen fixade vi det!!!!!! 
sen...gick jag hem och gjorde engelskan sen inge meeer?
och nu måste jag fan ta och skärpa mig..
jag har blivit beroende av att tvätta håret!
och det är inte alls bra, jag får inte tvätta det så ofta jag gör.
jag måste ta att ändra på det nu!..
ajajajajjajajajajaja ja vette vad jag ska skriva.
har typ 100000000000 frågor som jag vill ha svar på men ingen har svaren
åsså vill ja kramas jätte mycke, men har ingen att krama(U)
ni ska få liteeee bildeeeer:$
ni måste bara se en jätte gullig sak!!!!
"tildawe:

jahaa.. nej ja sa såp här : (asså de va medans ni bråka typ) .. asså hon är typ världens gulligaste tjej o hon verka skita snäll:$<3"
hihi söt gullan:*
< min och emmas kompass!!!!!





aja nu ska jag KISSSA som vanligt, pööööss på mun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0