Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

17 mars

men hej ;O
igår satt jag och marcus här nere och skrek
för att vi såg på hockeyn, OCH VI VANN:D
hehehe ja vart typ as gla, då blir nog att fara på hockeyn
på torsdag eller näre nu ärrr.
idag har jag varit förjävligt trött, hela dagen har ja varit i min
egen lilla värd, som jag i så många andra inlägg också
sagt att jag varit, ja vet inte vad de är med mig, men jag blir
helt okontaktbar eller vad man nu  ska säga, folk måste typ
skrika åt mig för att jag ska höra, igår var ja ju som sagt i
vb, fick jätte ont i mina knän:( så det vart ingen gympa för mig
idag, och jag tvovlar på att det blir nån träning imorgon heller.
en kille i typ 4an på min skola stod och pratade med mig på toppen
men jag hade på musik och allt vette vad så jag hörde inte att han pratade
med mig, och först trodde jag att det var tobbe, för att han var så kort men
de va inte de, hehe  typ diss från mig, sen sa han till oss sen bah
VET INGEN VEM JAG ÄR ELLER?:o
åsså skämde vi ut oss lite i stugan, och de vart lite för mycke
för emma så hon ramlade av stolen och allt :$
killen som jobbade där var då fan inte trevlig alls, då jag skulle
köpa godisklubbor sa han bah jävla fitta..
sen då vi skulle fara och isabell gick in för att hämta sin tröja
elr vad hon nu gjorde så sa han vafan gör du här?
ja vart as sur på han, men nu måste jag springa upp för att
ja ska ätaaaaaa kattmat.. och håller på att kissa på mig:$
HEEHHEHE puuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0