Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

16 mars

HEHEEH typ roade vid datorn idag?:$:$:$:$:$
hehe ja, som vi märker så gjorde petter ett litet inlägg
och de va ja som gjorde de lilla puss slutet åt mig själv:$
idag på skolan har vi typ inte gjort nå mycke, satt vid datorn då vi
egenteligen skulle ha musik, vi skulle skriva nå grejs, men jag fattade
inte så jag och paulina satt och kollade på bilder ist.
sen såg vi nån film om afrika tro ja? och på matten sa våran lärare till
joakim: om du frågar senare om hur du ska göra för att du inte hänger med
nu blir jag rent irriterad.. just då vaknade jag till ur min egen lilla värd
och hörde just vad hon sa, då tänkte jag bara ojoj. för jag hade inte
hängt med på hela lektionen(A)  sen satt vi vid datorn igeeen,
ingen gjorde typ det man skulle, petter gjorde lite grejs på apberget om MIG
ni kan ju kolla på altin96 och kolla på hans fina diarium som jag har gjort
hon hans nya album made by linnea, där jag var duktig och ritade till lite
fina grejor på bilden på hawaii, dit våran familj ska.
alltså jag emma paulina julia och petter.
EN VIKTIG GREJ SOM JUST HÄNDE.
JAG mosade en FLUGA, fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:(:(:(:(:(::(
aja slutade typ efter vi satt vid datorn, så då gick jag heeem
och ikv ska jag emma paulina julia fanny och isabell till VB
och åkaaaaaaaah, lite mobbat att det bara är jag som ska
åka skidor(U) aja de ska bli kulit:D:D:D:D:
men nu ropar pappa så jag ska springa upp och
äta sen göra mig klar till vbvbvbvvbbvvbvv:$
PUSSSSS på alla där uteeeeeeeeeeeeeh som läser miiin blogg
(hehehehehehehhe ni märker, jag är lite som jag är...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0