Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

15 mars

igår gjorde ja typ ingenting alls, såg lite på tv eller..
jag sov ganska så länge, men aja, på kvällen var de mello
fattar fan inte varför låten snälla, snälla fick så jävla mycke poäng
jag och mamma satt fan och skrek för att vi inte ville höra henne :$
jag satt och spelade icy tower på mobilen hela mello, och då det slutade
kunde jag inte spela mer för att jag fick så ont i tummarna :(
och idag har jag inte heller gjort nå spec, for till kåge @ ersmark.
skulle hämta nå grejer, sen fastnade vi typ där ett tag hehe.
gullade lite med en vovve och jag hade en svart tröja men den var inte så
svart efter gullandet med vovven, jag vart typ en hårboll :(
finfint, det var meningen att jag skulle hämta elin efter vi varit där men hon
hade inte kommit hem från stallet då så de vart inge.
men jag ska försöka ta mig till kåge på fredag och vara med henne då.
jag skulle egneteligen fara på holken för att de var disco där men ja har inga
pengar och mamma dampa på mig, så jag får inte fara. men man behöver ju inte
fara på alla discon, eller? :) ja som sagt så ska jag försöka vara med henne då.
skulle ju ha fare te holken i fredags med men de vart å fara till kanal istellet.
och efter som vi gick dit och hem så vart jag förkyld, eller jag fick as ont i halsen iaf
så det blir ingen träning för mig ikväll.  ska försöka hitta på nått annat istellet.
men nu har jag typ inget mer att skriva ska göra en sån där grej om dagen bara
och lägga ut en låt+bild, sen får de bli nog för mig.
btw, marcus har haft på sig min tröja, så jag luktar kille, mys.


Dagens humör: glader
Dagens borde: äta
Dagens frisyr: utsläppt och fixat
Dagens smink: mascara osv
Dagens klädsel: blåa jeans, adidas tröja
Dagens planer: tvvvvvvv
Dagens vill ha: hemliz
Dagens längtan: vara med elin :$
Dagens fundering: inget faktiskt
Dagens beroende: musik
Dagens personer: carro fyller fjortis:D:D:D:D:Dgratz för typ tusende ggn gumman<3
Dagens roliga: vovve
Dagens låt: avril lavigne keep holding on
Dagens bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0