Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

13 mars @ 14 mars

idag, eller igår som det blir du var faktiskt ganska kul :S
ovanligt att det är kul där hehe.
typ satt och skrattade jävel på matten, min lärare säger till gustaf
då han svarar fel på en sak, " HAHA där bajsade du i det blå skåpet"
han är ju som han är. på gympan var de skidor, vi åkte en skogsväg och
jag ramlade där, sen komme typ 5 andra och ramlade på mig(?)
typ kul, och petter spetsade mig med sina skidor i min röv, tack för den.
sen var det att ta sig hem, gjorde inte så mycke just då ja  komme hem,
typ satt och pratade med marcus, sen gjorde jag mig klar till kvällen.
skulle fara till kanal, var där med julia paulina emma fanny isabell och tove.
sen på slutet komme joel, men han sa inte ens hej...
och ja fick jävla ont i magen efter att ha druckit burn, monster & cola.
det sög typ där, alla satt och flänna typ hela tin, sen ringde hampus
och var typ pratglad? hehe ne, pratade med han typ 2 min sen sa han nått
och la på, sen gjorde vi int mycke, gick hem efter det, de var kallt och jag var
kissnödig hela vägen. och som elin vet så skulle jag leta personer på stan
till en viss sak men ja hittade bara turkar, så nej tack.
och nu har hon typ somnat för hon svarar inte på mina sms:(
ska typ ringa och väcka henne ifall hon sover:$
men nu ska jag ta och gå upp och typ göra nå, smsa gärna ni som har mitt nr.
gfkerphgjperkgwperjg HOOOOOOOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0