Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Without you I fail in every way

idag vaknade jag vid 9 och gick ut på balkongen och åt idag med.
sen så hade vi inget vatten, och då menar jag att det inte gick att
spola i toan, kom inte ut vatten för att dricka/tvätta händerna eller i duschen.
för att det var nån gubbjävel som hade kapat nåt utanför oss.
då var jag inte  så happy, men dom fixade det. och halv 11 så haglade det typ
men julia kom ändå så vid 11 cyklade vi iväg til vb. det var inte så jätte mycke
folk, men det var sjukt många man kännde iaf. vi orkade inte vara inne på badet
där ett tag så vi vandrade omkring inne i kampingen:$ sen bestämde vi att vi skulle
gå till macken och köpa nåt, och det vart marabou sommar:) sen satt vi där nere och
efter ett tag gick vi upp igen. vid halv 4 så började vi göra oss klara för att fara hem
eftersom att vi hade träning, men jag var inte med för att jag fick ont i magen nån gång
där på dan och det vart bara värre. såå....jag har inte gjort så mycke efter det.
och nu sitter jag här, har tråkigt som fan..jag vill bara att pappa ska sätta ner bryggan
så jag kan vara där, men gör han det? icke:(
nu ska jag typ fortsätta att lyssna på musik, se nån film elle nå

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0