Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

VBB

hej alla bloggläsare just nu sitter jag hos emma och gör inte så mycke. hon började sjunga kokobom då vi kom hit och nu så har jag fått den i huve och hon startade den på datorn och nu bara för att hon såg att jag skrev det här så började hon sjunga igen :( (HAHAHAHAHA/EMMA) ja iallafall så har vi varit på vb idag, det var typ mycke folk där. tilda och linn var där så ja fick kraaaaaaaaaamis av dom:$ men dock så var det kallt. inte alls kul så vi satt typ i bastun och dom varmapoolerna hela tiden, och nu börjar emma kommentera mina stavfel:( inte mitt fel att jag inte är bäst på SVENSKA..... ooooooooooooooch så ska jag kanske sova här om det går har inte pratat med mamma än så jag vet inte men om det blir så ska vi kanske sova i tält om det inte blir för kallt. hahahahha åååååååååh:( emma tror att hon är så kul:( (Jag ärJÄTTEKUL!, SKRATTA DÅ!/ E) och haha ja.. då vi satt i bastun så var det tre tjejer där som typ började bråka för att en ville basta och en annan ville bada och den tredje ville typ hem eller nåt? och såklart så började jag as garva så jag tryckte in ansiktet i min handuk för att dom inte skulle höra men jag lyckades nog inte så bra. asså seriöst, jag höll fan på att dö.. sen då höll en av dom på att börja gråta ja bah OKEJ?.. sen var jag tvungen att gå ut där ifrån. och nu sprang emma iväg och lämnade mig ensam här utan mat eller vatten:(:(:(:( MEN NU KOM HON TILLBAKA!! utan mat eller vatten:(:(  (Men sluta klaga din lilla apa!!!/ E) och nu kom neo (emmas lillebror) och sa att han fick en pigelin av nån utan att ge mig:( neo: jag fick en pigelin glass! emma: jamen jag fick en twister! neo: jag fick en tuttifrutti glass! emma: du fick nyss en pigelin? neo: ja, men man fick välja. och sen ställde han sig breve mig och emma och bah, jag ska viska en sak, jag fick en pigelin!!

neo går in i ett annat rum och säger, vet du jag fick kladdkaka!
jag: haha...kladdkaka..
sen kommer neo: emma vet du vad jag fick till mellanmål?
emma: ja kladdkaka
neo: HUR VISTE DU DET?
hahaha söt neo, men nu ska jag och emma gå ut? aja nånting iaf. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0