Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ursviken!

har inte skrivit nåt i helgen, beroende på att jag har varit i ursviken hela tiden. jag kan lova att det var en sjukt bra start på sommaren! det började med att julia hämtade mig igår vid 1 och då for vi till emma. och så stressigt som jag hade det på morgonen så glömmde jag ju såklart mina pengar, så jag ringde te marcus och sa att han skulle komma med dom och då han gjort det så for vi till urs. vi cyklade till konsum och köpte godis dricka osv och satt där ett tag sen cyklade vi hem igen för att hämta bikini och sen så gick vi ner till vattnet och badade/solade. det var faktiskt ganska skönt i vattnet, först var det kallt men sen vart det riktigt skönt. gick upp efter ett tag, då åt vi sen så var vi väl mest ute och höll på. vi spelade nånting, med typ rack? vet inte vad det heter:$ men vi körde iaf turnering och medans jag inte spelade så låg jag i gräset och dödade myggor som attakerade mig! och då jag körde så hejade emmaH jätte mycke på mig. jag fattade inte varför? men sen kom jag på att vi var på samma lag:]inte så smart kanske. antingen före det eller efter så sprang jag julia och gj bort från emma och isabell. så vi sprang runt nästan hela öhn typ. vi satt iaf på kanotudden ett tag sen gick tillbaka och senare på kvällen gick vi dit igen och kollade på solnedgången och så. jävla fint äre där, och jätte skönt att få komma bort från stan ett tag. men sen då vi satt där så kom det en gubbe med hatt bakifrån en kulle, så jag kollade dit.
jag: han ser ganska rolig ut.
han kommer väl inte hit?
emma: jo..
jag: VAFAN:(
julia: linnea ta min hand!
så vi satt där alldeles oberörda sen så kommer han fram till oss:
har ni fångat nån fisk än då?:D
vi: eh..nej?
han: jaha, jag har då fyra mil kvar att cykla då!
emma (tror jag det var): vart har du cyklat ifrån?
han: ända ifrån kåge!
jag tänkte för mig själv: ojojoj då.....
han: jamen nu har jag några mil kvar så jag ska ta och cykla iväg. försök att gånga nå fisk nu!
vi: jaja hejdå.

haha han var fan läskig och stank jävel:O inte alls mys. men då myggorna började komma igen så gick vi tillbaka. gjorde massa buuus då vi var hemma. sen ringde vi hampus, pratade med han chris och thim? tror jag iaf. inte nyktert där inte. somnade vid 3 ungefär och vaknade vid 10, gick upp och åt grööööööt. sen gjorde vi oss klara och cyklade te joypeak. där var de massa folk och kallt var det också. eller..det funkade men det var ganska så kallt med tanke på att jag satt ute med korta shorts och linne vid 11 på kvällen? så ja, det var kallt. var där till nån gång, cyklade hem och såg massa tv på datorn om ni fattar. for hem nån gång efter 8. och ja, vi skule göra egen middag vi kom överens om att göra plättar. men plättsmeten kom inte överäns med oss, det gick inte att göra dom runda och platta ist så vart det smet av allt. men då jag kom hem så vart jag tvungen att smaka på maten som dom åt här hemma. det var grillad kyckling och nånting. tycker inte att kyckling är så gott över huve taget, men det smakade bara grillat. ville ändå inte ha mat för att jag redan ätit så jag satt mig och fortsatte se filmen vi såg i urs, den hette sjätte sinnet. riktigt bra faktiskt. och nu så sitter jag i marcus rum och ska se den nya X-man. lägger in bilderna från ursviken sen då jag sitter vid nån annan dator.


tro det eller ej, men kommer att sakna er.


As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
Come Whatever
We will still be
Friends Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0