Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ursvikeen

jag skrev inge mer igår för att mitt humör kunde dra åt helvete!
jag var inte alls glad, vilket jag inte är nu heller..
men nån gång måste man ju skriva på bloggen iaf.
dagen började med att bli veckt av mamma så jag gick ut på
balkongen och åt frukost, första gången i sommar faktiskt.
sen gick jag in och gjorde mig klar och drog på stan med mamma.
vi skulle till ursviken och hälsa på nåra, typ mig 3mening(?) som
just hade fyllt 1 år så vi köpte en liten tunika, en tröja och en bok
 till henne:) vi var i urs till typ 5 kanske, då for vi till coop och handlade.
sen for vi hem och åt och nu sitter jag här.. och är typ, besviken och arg..
föresten så känner jag att ja måste säga förlåt te en person..
för att det kanske verkar som att jag typ..gillar dig eller nåt, kanske skriver så..
och sen så blir allt bara skit pga mitt humör, och att jag går på allt för mycke.
och om du läser det här så vet jag att du vet vem du är, så förlåt.

imorgon så ska jag med julia till vb, kanske nån anna också jag vet inte
men vi ska dit typ 11 iaf. sen har vi träning, typ näst sista träningen före ume.
längtar as mycke, och nästa vecka, eller nästnästa? så äre ju festivalen,
längtar ännu mer dit, jag har bestämt att jag ska vara där varje dag och kväll.
haha..då johan palm ska spela så sägs det ju att dom ska kasta tomater och
annat skit så vi får väl se om det är sant;) men nu ska jag försöka få lite bättre
humör och kanske gå ut eller nånting, puss


jag saknar dig, det kommer jag alltid att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0