Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

under the sun

nu sitter jag häääär, ovanligt? nej, iaf så har vi fått med dom flesta på skolan att heja på oss på torsdag! :D men vi har inte gjort så mycke på skolan idag, typ städat ur bänkarna tränat på talang visat upp det osv, och soptunneåkning;) sista gången det händer på sunnanå:( har träning typ kvart över fem idag, blir fys. efter det så vet jag inte vad jag ska göra. imorgon så ska vi se fotboll och brännboll som 5:orna spelar mot lärarna, 5:orna suger såklart. sen slutar vi och på torsdag så ska vi möta lärarna, och som ni redan vet så ääger vi:) sen på kvällen på torsdag så är det ju avslutning. och på fredag så bär det av till urs och sover där till söndag tror jag det blir:) ska vara där med emmaGJ emmaH julia och isabell:) kommer bli nice som fan. och på lördag så ska vi gå te joypeak. så jag hoppas på att det blir toppen väder där. och paulinabajs far utomlands på torsdag:( hon kommer bli neger..jag vill också fara (som aldrig har hänt) men snart så ska nog ja å miin familj också fara, enligt mamma iaf=) just nu så sitter jag och lyssnar på musik och har ont i huve så jag ska snart gå upp och äta och se om det finns alvedon nån stans hära:) men de var nog allt för mig, puss.


Dagens humör: bara bra förutom mitt huve som sprängs snart
Dagens borde: äta kanske?
Dagens frisyr: svans
Dagens smink: nåt
Dagens klädsel: tränings
Dagens planer: träning och mat:$
Dagens vill ha: *han
Dagens längtan: torsdag och helgen med tjejerna:D  
Dagens fundering: ingenting alls
Dagens beroende: musiiiiiik
Dagens personer: klassen
Dagens roliga: det mesta
Dagens låt: come back to me
Dagens bild:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0