Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Trust me

nyduschad och saknar mina popcorn som marcus åt upp:( hehe ne, men jag gör väl inte så mycket. vi sprang iaf på gympan idag på tid. jag fick 16.45 inte alls nöjd. efter det så for jag hem och gjorde inget alls förutoma att vänta på att jag kunde fara te träningen. gick väl okej, förutom att mina skott gick åt helvete som vanligt. och efter träningen så har jag väl inte gjort så mycket.

snodde bilderna av fanny:$ kolla in på hennes blogg http://fannypettersssson.webblogg.se/

inatt så vaknade jag vid kl 4(?) och kollade på mobilen, 72 nya sms. av vilka? jo, 71 av hampus och ett av idur. hahahah söt hampus, han skrev typ <3 på tusen, sen började han med sover du?<3 haha ja.. sen råkade mobilen flyga iväg typ till andra sidan rummet bara för att jag flyttade armen... så jag var tvungen att gå upp ur sängen för att hämta den:( kallt som fan för att jag hade öppet fönstret. och nu sitter jag och har kuuuuuuul? njae, jag fick saft i tankarna så jag ska gå upp å hämta de om en liten stund, då jag orkar gå upp för trappen så att säga:$ sen får ni lite andra bilder. (inte nya)

okej det vart bara 3 st, men nu ska jag fortsätta att tjollra på med emelie:$
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0