Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

spyyyy:(

heeeeeeeeeej alla trötta och mindre trötta bloggläsare.
jag har ju som sagt varit först hos rolle och sen på travet.
det började med att äta surströmming, mums:$
sen vart de en massa bus osv, och nån gång efter 7 cyklade
vi genom stan och sen till travet. från början var det väl lite
små drygt men kul ändå, sen vart det lite mera fart i det hela om man säger så;)
vi sprang runt hela stället för att köpa pommes men det fanns inte nån stans..
då tog min kväll slut.. ne jag skoja bara. det var då de hela började kan man väl säga:$
först..vet inte vad klockan var men kanske halv 11 så for emmaGJ hem.. och då hade fanny
också tänkt vara för att hennes humör inte var på topp men jag fick henne att stanna.
men då for ist julia och isabell, men dom kom tillbaka för att prata om en sak. seen for dom.
då satt vi på en bänk med jessika och haha...det var nån fullis bah, hello! och då ska ju såklart
fanny svara på det, så då säger hon HELLO:D hahahah... söt unge dedär. och efter det, eller före..
minns inte så hoppade jag emma och fanny hoppborg!! som vi spenderade ett bra tag av kvällen i:$
och HAHA... då jag och julia hade köpt sockervadd och skulle gå bakom hoppborgen så stod
det två killar/gubbar där som kissade? och inte reagerade jag och julia så snabbt på det.
först märkte vi strålen...sen kollade vi sakta upp..och fick se två förvånande blickar rakt emot oss.
och då fick vi fart i benen och sprang där ifrån och as garvade! sen på kvällen så gick jag emma jessika
och fanny till jessikas häst. och då lät det bland annat såhär..

fanny: mamma har ju dreserat en häst
jag: haha vadå..du eller?
emma sprutar ut cola ur munnen och skrattar ihjäl sig!
jessika: eh.. va?
emma fanny och jag: HAHHAHAHA
men jessika tyckte fortfarande inte att de va kul:$

fanny: mamma hade en häst som hette kevin
och eftersom fannys lillebror heter det så undrade
jag ju antagligen om det var därför hennes mamma döpte
kevin till kevin? men det fick jag inte riktigt svar på.

sen skulle vi cykla hem..trodde vi iaf.
fanny for nånstans? ingen aning om vars hon skulle väl te nån
så jag och emma fortsatte att cykla som galningar enligt
jessika som satt på emmas pakethållare;)
och då tyckte jag att emma och jessika kunde följa mig hem
men då fick jag och emma på iden att lura jessika om att jag
hade flyttat breve ica kvantum, från början trodde hon inte på
oss men sen gjorde hon det. så vi cyklade ända till ica
och jag visade huset som jag sa att jag bodde i
( som i själva väkert är rolles hus) och ofc så trodde
hon också på att jag hade glömt nyckeln så att vi var tvungna att
cykla tillbaka till travet. OCH FÖRESTEN då vi cyklade upp för backen
så såg jessika en hare och jag såg den inte först men sen lät de väl typ
såhär. GAAAAAAAH EN HARE!!!!!!!! emma: EN HARE!! så då ville jag gå på
har jakt men det ville inte dom:(

påväg från ica så skulle vi upp för en backe som är efter röda bron (från ica hållet)
och då kom emma och puttade ner mig i det där höggräset som även var en backe?
jag fick mig inte ens upp därifrån och samtidigt så asgarvade jag och höll på att kissa
på mig, det passar som inte.. men seeen så kom jag hem tillslut och sa sanningen om
att jag inte hade flyttat. så jag kom in vid halv 2. gick på toa sen in till mitt rum.
och nu håller jag typ på att spy:( jag mår iaf verkligen kasst just nu.
så vi får väl se hur det går senare inatt..
men nu ska jag sätta igång life of ryan på datorn, PUSS

btw kanske ska sova i tält iaf hos nån med emma julia och jessika om
det går för emma och jessika, det kommer iaf bli as kul:D

Kommentarer
Postat av: juulia

http://jjuuliaenmark.blogg.se/



FRÅGESTUND!!!

frågafrågafråga massor nu

svarar på nästan allt KOM IGEN!=)

2009-06-21 @ 12:01:36
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0