Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Picking up Pieces

tjeeeeena=) sitter vid marcus dator just nu, men jag når typ inte upp till databordet för att man måste sitta på sängen osvosv:( okej nu når jag bättre för att jag flyttade ner tangentbordet:$ jag är ganska smart ibland. idag så såg vi fotboll och brännboll 5:orna mot lärarna. lärarna vann båda matcherna, men det gör dom inte imorgon. vad jag ska ha för kläder blir en överraskning. och om ni kommer och kollar får ni se det också;) sen efter skolan så for jag emma julia paulina och isabell till stan. skulle försöka hitta bekini underdel och en vit kofta till avslutningen imorgon. men hittade inget av det. så jag har lite panik just nu angående koftan.. men jag ska ringa till mamma och be hon att köpa en likadan som jag redan har fast den jag har är svart:) jag ska iaf ha en svart klänning vit kofta vita skor och kanske lockigt hår, vi får se om det. men kläderna blir iaf av. jag ska testa det med håret sen ikv eller nåt och se om det blir bra. det är ju egentligen träning ikv också men jag ska inte fara för jag har fått jävulskt ont i huve och har blivigt lite illamående. och eftersom jag sitter vid marcus dator nu så har jag inga bilder heller, men en låt ska ni få iaf, men jag måste lyssna på den igen för jag minns inte om den var bra:$ länner in den sen isf. pusss



det var meningen att det där inläget skulle ha kommit förut idag, men marcus dator laggade sönder så det gick inte att publicera och marcus och emil har haft den här datorn tills nu. just nu sitter jag iaf och lyssnar på mucik å pratar med hampus. han ser på a walk to remember, vill se den så ska se om ja kan ladda hem den sen eller nå:)


Kommentarer
Postat av: s

den filmen är så jäkla kung! <3

2009-06-13 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0