Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

midsommartravet

inatt var jag uppe till typ halv 5.
och då fanns det verkligen inget att göra för alla hade somnat
förutom jag, och då skulle jag ju vara tyst för att inte vecka dom.
men det gick inte så bra, nästan allting som är på mitt skrivbord
flög ner i golvet:$ men ingen vaknade iaf, och vid 4 tiden gick jag ut
och tog kort för att jag inte orkade vara inne mer, och seeeeen så gick
jag och tvättade bort sminket osv, men kunde ändå inte somna så jag låg
och pratade med en massa på msn. pratade med hampus först men kl 3
skulle han sova:( så då pratade jag med chris en stund, fast då vart de dyrt
att vara inne på msn så länge så jag loggade ut och frågade kenny om han
var vaken, men då hade han ingen laddning så jag hade inget att göra där
ett tag. men sen så somnade jag ju ofc. och vaknade nån gång vid halv ett
så då gick jag upp och åt sen såg jag nån film, dom hade åkt upp på månen
tror jag eller så bodde dom där, såg inte från början. men sen så var det en
tille som skulle träffa nån som inte hade synts till på typ 2 år så då han kom
upp dit så var det en klon av han själv, och sen vart de fight och slutet var
inge kul alls:( tänker inte berätta vad som hände:$
och nu har jag tråkigt igen så jag ska väl gå och duscha eller nåt sen blir
det att göra sig klar och cykla iväg te rolle nån gång och äta där, kanske nå mer.
sen ska jag vidare till travet. hoppas bara att det inte blir för kallt ikv för jag har inte
tänkt att ta med mig så mycke kläder dit. men nuuu ska jag göra nåt PUSS


min fina gubbe som jag ritade en gång på databordet för att jag hade tråkigt:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0