Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

lev dagen som den kommer, gårdagen är förbi och morgondagen kanske aldrig kommer.

jag har för en liten stund sen hade match mot morön och dom vann med 2-1. vart sparkad på handen, armbågad i mellangärdet eller vad det nu heter och fick dobbar på låret? och sen så har jag haft ont i ryggen i flera dar. haha hel tjej säger jag bara. åsså ååååååååååååååååååååh. EHHE kul att läsa min blogg`? njae inte alls. och det verkar inte vara nån som läser den heller för jag får aldrig kommentera. fast det var inte därför jag ååh:ade det är för att jag har sjukt jävla tråkigt. jag har inte gjort nå alls på typ 3 dagar? fy vilket sommarlov:( men imorgon så måste jag göra nått! kommentera om ni vill hitta på nå imorgon! annars så är väl allt okej.

Don't you ever give up on your dreams
No matter how hard things around you seem
You gotta keep your head on what you do today
Keep holding on cause help is on the way

nej men vad håller jag på med. inte ens värt inlägg. haha jag blir så sur. nu ringer jag fan nån och ber dom komma hit! PUSS nu ska ja va snäll me dom som gick i 7c på kg och lägga ut en bild på dom:$ jag är alltid så snäll. och en bild från ursviken ofc.


emma och julia, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0